mandag den 1. september 2014

Lykke

Mmmm... 

Jeg sidder i en halvkold campingvogn med et fortelt, som ikke holdt til weekendens vandkamp, masser af ting og sager, som jeg ikke har begreb om, hvor jeg skal putte hen i min lille campingvogn, ikke rigtig nogen telefon de næste par timer og er komplet lykkelig. Træt efter weekendens flytning, men helt, helt lykkelig.

Jeg ved, jeg gør det rigtige i at rykke mit liv op og starte et nyt.

Det slog mig her i weekenden, mens vi gik og flyttede alle mine ting - jøsses, hvor har jeg meget! - at det er første gang i mange, mange år, at jeg starter på noget nyt, fordi jeg har lyst til lige netop det. Jeg stikker ikke af fra noget, jeg gør bare noget, som jeg har lyst til.

Det er en helt vidunderlig følelse!

Jeg har for første gang i meget, meget lang tid frihed. Friheden til at gøre lige præcis, hvad der passer mig. Ikke bare i dag, men i resten af mit liv. Fordi det er mit! Altså livet.

Det er naturligvis altid en præmis, at jeg kan tjene penge nok til det - livet - men jeg er helt rolig. For jeg følger jo mit hjerte. Og mit hjerte siger mig, at vejen er den rigtige.

Hvordan min tilværelse bliver fra nu af, har jeg ikke rigtig nogen ide om. Er det ikke fantastisk?

I dag er i sandhed den første dag i resten af mit liv, og det må siges at være på den helt ægte Pernille-agtige måde. Faldet er helt frit, og hvis der var lyd på, ville du kunne høre mig hvine af fryd. Fuld fart uden nogen som helst ide om, hvor jeg lander.

Hvis ikke det skulle være lykke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar